Wednesday, October 10, 2012

~Een boodschap vanuit Nibiru van de AnAnnUki~ Gechanneld door Méline Lafont

Méline: Dit is een channeling die een maand op zich heeft laten wachten voor het dit punt van publicatie heeft bereikt. Dit heeft te maken met het feit dat ik erg lang getwijfeld heb om hen toe te laten om te connecteren met mij.  Het begon met inkomende beelden van piramiden en de gekende "hoofden" van hen die binnen kwamen tijdens een meditatie.  Vlak nadien spreekten zij me toe, samen met mijn Tweelingsvlam en Michael aan mijn zijde.  Ik denk dat ik zeker op zijn minst een dozijn keer heb gevraagd wat hun intenties waren en of deze van het Hoogste Licht van Christus kwamen en het Goddelijk plan dienden, zowel aan hen zelf als aan Aartsengel Michael en mijn Tweelingsvlam..Nagekeken met mijn TAUK bord en pendel, nagevraagd aan de I AM Supreme Creator van het Hoogste Licht.. enfin, Ik heb er dus een maand over gedaan vooraleer ik mijn besluit genomen heb.  Zij zijn tijdens die gehele periode telkens zeer liefdevol en vriendelijk geweest en hebben steeds veel respect gehad voor mijn vrije wil en beslissing in dit.  Telkens hebben zij een stap opzij gezet wanneer ik dit vroeg en mij ruim de tijd gegeven die ik nodig had.  Langs de andere kant voelde ik wel dat zij erg nood hadden om deze boodschap gedeeld te krijgen, voor ze erg van belang bleek te zijn.  Het is erg duidelijk gemaakt dat niet echt iemand hen wenst toe te laten om dezelfde redenen waar ik mee struikelde de gehele tijd en dat is; door beoordelingen op hun verleden en angst, niet weten wat hun bedoelingen zijn.  Mijn uiteindelijke overtuiging is gekomen door dat Aartsengel Michael en ook anderen mij elke keer zijn blijven verzekeren dat zij gekeerd zijn naar het Licht en liefdevolle bedoelingen hebben (ik heb dit ook op het net opgezocht en onderzocht en het blijkt dat zij inderdaad zijn gekeerd naar het licht en hun fouten hebben ingezien) en als er iemand is die ik 100% vertrouw is het Aartsengel Michael wel aangezien hij mijn top beschermer is en alles en iedereen via hem door komt bij mij. Michael en mijn tweelingsvlam zouden mij nooit in verbinding stellen met energieën die niet van het Licht komen.  Ik heb beslist om deze channeling te posten en te delen omdat het een belangrijke is en om al die vooroordelen waarmee wij struikelen over hen nu eens los laten en het een kans te geven.  Wij houden ons te veel vast aan het verleden en plakken onze oordelen hierop, iedereen verdient een kans en daarom heb ik ze gegrepen.  Tijdens de hele channeling heb ik geen enkel negatieve toon noch gevoel gekregen, ze voelden helemaal niet negatief aan maar wel apart van energie, een soort verlichtende maar niet zo verlicht als wat ik bijvoorbeeld voel bij een energie zoals Sananda. Ik denk dat dit te wijten is aan het feit dat zij nog niet zo heel lang verlicht zijn, ofwel was het mijn gecreëerd gevoel door het sceptisch zijn :-) Zij willen ons enkel delen dat het enorm belangrijk is van positieve gedachten en vormen te creëren wanneer zij met hun planeet/schip voorbij komen, daar alles wordt bekrachtigd bij deze passage.  Dit is de rode draad in deze hele boodschap.  Ik heb de vraag gekregen of zij nog eens mogen naar voor treden in onze toekomst moment en ik heb hierop geantwoord dat ik ging afwachten wat de reacties zijn en mijn gevoel is! Dus GRAAG jullie reacties hieromtrent, wat jullie gevoel is en dit zal meespelen voor een volgende "mogelijke" channeling van hen.  Van Harte dank om dit een kans te geven, met veel liefde Méline ♥


Laten wij onszelf kenbaar maken en u allen van Harte groeten voor wij nu in onze tijd treden om uw allen aan te spreken en belangrijke informatie te delen.  Wij zijn de genaamde Anannuki en wij zijn ondertussen gevorderd naar het Licht.  Onze voorgangers die onder de benaming van de gekende Anunnaki gingen zijn nu niet meer bestaande voor wij ondertussen geëvolueerd zijn naar het Licht en daarom deze naam niet meer wensen te gebruiken.  Wij zijn herboren alsook onze naam.  Wij spreken vanuit het Collectieve en wij zijn uw allen dankbaar voor deze opportuniteit om naar voren te komen.  Wij voelen dat dit niet zo gemakkelijk is daar onze channel niet erg overtuigd is naar onze bedoelingen toe en hebben daarom ontzettend lang moeten wachten en proberen om deze kans te krijgen.  Zij heeft deze nu gegeven en daar zijn we ontzettend dankbaar voor.  Het is zeer duidelijk dat er nog steeds een gedachte en oordeel over ons wordt geschept in de zin van onze voorgangers hun daden.  Wij wensen hier absoluut niet meer mee te  worden vergeleken daar wij deze energie niet meer zijn en wij onze fouten hieromtrent absoluut hebben ingezien.  Het heeft ons verheft naar een hoger bewustzijn die afkomstig is van het Christus bewustzijn en dusdanig van het Hoogste Licht.  Wij vragen u nu allen om open te staan voor onze conversatie en te weten dat wij niet diezelfde intenties hebben als in jullie verleden, voor wij deze aard niet meer zijn.  Wij zijn Liefdevol en komen dan ook met Liefdevolle bedoelingen om jullie bij te staan en onze fouten recht te trekken.  Wij danken uw allen alvast voor deze kans!


Wat wij graag met uw allen willen delen is dat wij jullie planeet Aarde nu geleidelijk aan zeer dicht naderen.  Wij schuilen achter uw zon en komen zo onopgemerkt dichterbij, een directe aantocht zou te opmerkelijk zijn en te schokerend.  De energieën die onze planeet Nibiru teweeg brengt voor jullie op aarde en de Aarde zelf, is 1 van enorme proporties.  Maar beschouw deze alstublieft niet als negatief!  Wij komen niet met slechte en destructieve bedoelingen maar wij komen net met verlichtende bedoelingen.  De werking van onze komst, in de zin van een benadering, zal voor veel verschuivingen zorgen waardoor al het negatieve, die nog vast zit en zich op jullie planeet bevindt, eindelijk tot een totale verlossing komt.  Veel is er al vertrokken maar er moet nog een heel aantal vertrekken.  Dat kan door de energetische verschuivingen die wij veroorzaken door het voorbij komen met onze planeet.  Wij komen niet op jullie Aarde, onze missie is om bij te staan door simpelweg voorbij te komen en jullie te naderen.  Dit zal meer dan voldoende zijn en feitelijk al verschuivend genoeg zijn.

Er mag geen destructie verwacht worden, voor dit is het niet en wij vragen om ons zeker en vast niet te beschouwen of te linken met destructie of negatieve gedachten en bedoelingen.  Het is ontzettend belangrijk dit niet te doen en te weten dat wij met goede bedoelingen komen vanuit het Licht.  Dit is onze opdracht, onze assistentie naar jullie allen toe.  Het mag gezien worden als een rechttrekking. Weten dat wij ter assistentie komen zal onze verlichting en die van uw allen enorm helpen en zal voor een harmonie zorgen op Aarde.  

Gedachten en angsten omtrent destructie of onze bedoelingen, kunnen voor meer verwarring en angsten zorgen waardoor onze naderende planeet deze gedachtevorm zal versterken in zijn energetische krachten.  De komst van onze planeet bekrachtigd het collectieve denkpatroon en bewustzijn, dus denk en creëer zorgvuldig wat u wilt bereiken in alle Liefde en Licht.  Harmonisch zijn binnen in uzelf zal u bekrachtigen tot wat u wilt bekomen.  Nibiru zal alles doen shiften en dat wil zeggen dat alles wat moet gebeuren om jullie tot Ascentie te brengen zal gebeuren.  Hoe meer positieve gedachten en creaties, hoe meer Liefdevolle gedachten en gevoelens naar elkaar en uzelf toe, hoe positiever de effecten zullen zijn.

Dit is erg belangrijk te weten voor uzelf!  Uw lot en pad ligt in uw eigen handen.. U bepaalt wat uw toekomst of uw NU moment zal zijn.  Uw gedachten en creaties zijn uw zijnstoestand en uw ervaringen.  Wanneer u in Liefde bent en blijft en uit Liefde handelt is alles goed en zal alles goed blijven.  Uw innerlijke rust is enorm van belang alsook uw vertrouwen in het Goddelijke.  

Wij komen van het Goddelijke en streven naar dit Goddelijk plan, het welke wij dienen.  Wij hopen u nu allen wat te kunnen hebben verduidelijken wat onze missie en participatie is in het grote Ascentie proces, dewelke nu een snellere vaart neemt.  Heb vertrouwen in het Goddelijke en in onze bedoelingen voor ze zijn Liefdevol.  Ook wij houden van u allen en menen het allerbeste met u!

Nibiru is nu op een zonne afstand verwijdert van uw allen, onze energieën worden nu al duidelijk waargenomen door uw allen.  Het is intens van aard en ook geliefde GAIA is hier niet gevoelloos voor, zij weet dat wij komen om haar en haar bevolking te helpen en is dankbaar hiervoor.  Zij vraagt al eeuwen lang om hulp en is verheugd te zien en te voelen dat wij op haar vraag gekomen zijn.  Het is NU jullie tijd om tot verlichting over te gaan en alles is tot in de puntjes uitgewerkt.  Dit project heeft enorme energieën aangetrokken van over de hele kosmos, voor dit zonnestelsel nu zijn rechtmatigde plaats zal innemen en zijn galactische taken zal beginnen.  Alles schuift nu voor iedereen in de galaxie een plaatsje op, voor ook wij allen eeuwig blijven verder evolueren.  Nibiru is onze planeet maar ook thuiswereld van verlichting, waar er nu ook scholen zullen opgestart worden voor school leerlingen zoals uw allen.

Wij zijn verheugd uw allen weldra te zien evolueren op grote schaal voor dit effectief zo voorzien is.  Wie klaar is, zal mee evolueren en de grote Ascentie sprong wagen.. Wie niet klaar is zal dit alles op een heel andere manier ervaren maar verder leven op zijn eigen creatie van dualiteit tot zijn tijd er rijp voor is om zelf de grote sprong naar Ascentie te nemen.  Jullie zijn de voorgangers en gidsen hiernaar, die de weg wijzen naar wat kan en mogelijk is.  Keuzes worden gerespecteerd en Nibiru zal daar een duidelijk onderscheid in maken in wat de mogelijkheden zijn,daar alle werelden van creaties serieus zullen versterkt worden, zodat er duidelijkheid zal zijn!  

Wij wensen absoluut geen angsten te brengen maar net te verduidelijken dat er doordacht dient te werk gegaan worden, alsook voor ons allen als uzelf.  Uw gedachten en creaties nemen hun werkelijkheden aan en daarom is het ontzettend belangrijk om positief en Liefde te blijven.  De komst van ons zal alles bekrachtigen dus zorg dat uw ten alle tijden positief en Liefdevol bent en u zal niets anders dan dat ervaren.

Uw innerlijke gids is nu uw enige leidraad en gids, dus werk aan uw innerlijke zelf en connectie als u voelt dat dit nog niet ten volle geactiveerd is.  U hebt allen enorme begeleiding door de geliefde Aartsengelen, Geascendeerde Meesters en andere Galactische civilisaties om u bij te staan waar mogelijk en u te beschermen waar nodig.  Roep hen aan als u denkt hulp nodig te hebben voor uw zelfactivatie, zodat u ten alle tijden op uzelf kan terug vallen.  Alles rondom uzelf is iets wat buiten u staat en u niet op terug kan vallen in tijden van chaos en veranderingen.  Dan is het belangrijk om naar uzelf te gaan en uw innerlijk gevoel en hart te volgen, voor dit steeds bij u is ten alle tijden.  

Al het oude en gekende rondom u zal nooit meer hetzelfde zijn en voor velen zal dit als een gat aanvoelen; het gekende is steeds uw houvast geweest.  Laat deze nu los, ze zijn niet bestaande.  Enkel uzelf is van eindeloos bestaande aard en dat is leven op zich!  Uw eigenheid, uw vonk, uw liefde en kleur is wat het maakt tot wat u nu bent en wat er altijd zal zijn en zal blijven, wat dan ook.  Dus blijf in Liefde en uw zijn, en heb vertrouwen in uzelf en het Goddelijk Plan; jullie zijn nu gekomen aan een enorm belangrijke verschuiving die jullie hele wereld zal veranderen voor altijd.

Wij danken u allen voor deze mogelijkheid, wij zijn de Anannuki en wij groeten u liefdevol.

Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be

9 comments:

  1. Beste Méline,

    Het is een beetje wennen nu dit bericht van de Anannuki te lezen, terwijl onder ander zij toch heel lang met de duisteren hebben gewerkt en mede door hun zijn wij in deze wereld zoals deze nu is. Althans, zo heb ik het meerdere malen gelezen. Ben ik hier niet goed geïnformeerd? Het bericht komt wel goed over maar verder heeft geen enkele Meester of lid van de Galactische Federatie het over de planeet Niburu. Waarom dus nu wel door de Anannuki?

    Groet,
    Pascal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Pascal, ik dank je voor je oprechte reactie en ik weet zeer goed hoe je je voelt! Het open staan maar toch skeptische houding hebben.. Ik denk dat dit te wijten is omdat er niet veel zielen voor openstaan na alles wat er in onze geschiedenis gebeurd is en er daarom niet veel over te vinden is. Maar ik heb hier wel veel bevestigingen over gekregen dat zij daadwerkelijk gedraaid zijn naar het Licht en daarom van naam zijn verandert. Ik kreeg eigenlijk het woord "de meeste" door. Ik heb een channeling gevonden van Saint Germain waarin hij wel toelicht over Nibiru en haar komst en ik zal deze link en die van de bekende schrijver Zecharia Sitchin bijvoegen die vele boeken over hen heeft geschreven van begin tot onze NU moment.
      http://www.sitchin.com/

      Gevonden in een channeling van Earlyne Chaney in tree of the golden light:
      "It should be remembered that it was the Anunnaki who came to Earth and presented themselves as Gods, who have since turned to the Light, and now work for the liberation of the Human Race." http://www.treeofthegoldenlight.com/First_Contact/mike_quinsey/mikes%20articles/The_%20Anunnaki-The_Builders.htm

      Channeling van Sheldon Nidle met comment
      http://loveandlightportal.wordpress.com/2012/05/16/video-annunaki-and-the-anchara-alliance-sheldon-nidle-peace-treaty-with-gal-fed/

      En dit is een channeling van Saint GErmain over NIbiru:
      http://www.fourwinds10.net/siterun_data/space/planet_x_and_nibiru/news.php?q=91de5ba75f64b43841dae2db0d3c4753

      Hoop je hiermee geholpen te zijn :-)

      Bedankt voor je reactie Pascal en ik respecteer deze zeker 3♥ Méline♥

      Delete
    2. Veel dank voor de uitleg Méline. Dan is het weer een stuk duidelijker.
      Groet!
      Pascal.

      Delete
  2. Hallo Méline

    Ik kan u zeggen dat er van Inelia Benz pas een interview uit is die gaat over ET’s en de Anannuki's.
    ( http://www.youtube.com/watch?v=Yepn3pmtLqI&feature=g-user-u )

    Daar spreekt zij over goede en slechte Anannuki's.
    Ze geeft wel geen uitleg of deze weg zijn of niet. Maar in een van de vorige interviews zei ze dat al het negatieve die weg is niet meer kan terug keren als negatief. Dit wordt niet meer toegestaan.

    Verder kan ik zeggen dat het voor iedereen belangrijk is om hun angsten te verwerken, welke deze ook moge wezen. Angst voor de gebeurtenis kan dus perfect opgelost worden. Want zoals Inelia ook zegt keert deze angst dan niet meer terug, gewoon omdat de tijdsperiode er niet meer is. We zitten namelijk in de manifestatie tijdruimte.

    Hier vind de mensen een tool voor hun angsten te verwerken.
    ( http://ascension101.com/en/fear-processing-excercise.html )

    Groetjes

    ReplyDelete
  3. DAnk je André voor je toelichting ♥ en voor de link van Inelia ♥
    Groetjes Méline ♥

    ReplyDelete
  4. In het werk van Inelia Benz waar ze het doel heeft het bewustzijn van de planeet en haar bewoners te verhogen. Komt ze soms in contact met negative wezens die de planeet in hun greep houden. Bij het dan zogenaamd gevecht tussen het licht en deze duisteren, hebben de duisteren 3 opties voor hun overgave.
    1)Ze kunnen zich bekeren naar het licht
    2)Of ze kunnen kiezen om verder te gaan in dualiteit, maar dit word niet meer toegestaan op deze planeet en gaan dan naar een andere dimensie en planeet waar ze dit verder kunnen ervaren.
    3)Of ze kunnen zich laten opgaan in eenheid van de bron. En dan bestaan ze niet meer.

    In elk van deze gevallen werd er 1 optie gekozen. Sommige kozen optie 1, en sommige optie 2 en anderen optie 3.

    (http://www.youtube.com/watch?v=Rf_7qSDFyHo )

    ReplyDelete
  5. Naar mijn gevoel is het oké, trouwers hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen verdient een zelfde kans. Dus welkom.

    ReplyDelete
  6. Meline, Had ik het geweten... of als ik het mocht over doen ... hoor ik veel zeggen. Dat zijn welgemeende woorden van spijt, en lessen om het een volgende keer, indien je tenminste de kans krijgt, om het beter te doen. Eveneens heb ik geleerd om te vergeven, waarom zouden we hen dan geen liefde gunnen en waarom twijfel je, als Michaël het je verzekerd heeft?

    Wie de deur van het verleden sluit, opent de poort van de toekomst, toch?

    ReplyDelete
  7. Dank je van Harte aan iedereen voor zijn wel gerespecteerde mening te delen. Ik zelf laat dit bericht en reacties nu zelf wat inzinken en ga gewoon verder met mijn vertrouwde channelings van mijn vertrouwde team :-) Hartegroet, Méline ♥

    ReplyDelete