Sunday, July 15, 2012

Lady Portia ~~ Uw hogere zelf door alles heen ~~ 15/07/2012 Gechanneld door Méline Lafont.



Gegroet Geliefden van me, ik ben Lady Portia en ik groet u van harte in deze Gouden tijd van kansen en veranderingen.

Wat u nu als realiteit beschouwd, is de grootste Illusie ooit.  Deze Illusie maakt u ongevoelig voor de echte realiteit van ons bestaan en uw eigen bestaan in verdere realiteiten.  Wat je nu als uzelf ziet, is enkel een fractie van uzelf.  U bestaat veel verder dan dit en in verschillende vormen van expressie van uzelf.  Zo bestaat u in verscheidene werelden en Dimensies op dezelfde moment als uw "nu" tijd..  Wandel door deze werelden en straten van Dimensies en aanschouw uzelf in elke vorm van expressie.
Reis naar uw innerlijke IK en vraag uw Hogere Zelf om u te begeleiden in dit wonderlijke pad naar uzelf.  Het wonderlijke pad naar Ascentie zal u dichter brengen naar deze realiteit wat ontstaat vanuit uzelf.

De geobserveerde wereld die u nu tracht te verwoorden, zijn expressies van zelf gecreëerde gedachten.  Deze Illusie wereld , waarin jullie zich bevinden, is juist een constructie van de gedachten van de mensheid en deze beschrijven of verwoorden is absurd.  Het is iets beschrijven of verwoorden wat niet bestaat.  Hoe kan je iets dat niet bestaat omschrijven met woorden die niet bestaan? Zien jullie hoe absurd dit allemaal is , Geliefden?  En in welke vorm jullie al talloze levens vast zitten?  God zij dank, is hier nu een einde aan gekomen, mijn geliefden.  Het is genoeg geweest en jullie bevrijding hiervan is zo een voldoening voor jullie alsook voor ons.  Samen hebben wij hier generaties aan gewerkt, met jullie Galactische Gebroeders, de Hemelse op Aarde en jullie zelf uiteraard!!  Jullie zijn degenen die te danken zijn voor dit alles.

Het was nodig dat jullie je ogen zelf openden vooraleer er kon gestart worden met dit hele proces naar Ascentie toe.  Aangezien jullie dit zelf hebben kunnen volbrengen, en nog bezig zijn met ogen te openen op dit punt in jullie leven, hebben wij de mogelijkheid om te kunnen helpen door te assisteren waar we kunnen.  Het loopt allemaal goed , mijn Geliefden, waarvoor mijn dank.  Nog nooit is er zo een grote samenwerking bewerkgestelligd als deze nu in het heden.  Alle mogelijke Galactische civilizaties werken samen met ons, de Geascendeerde Meesters, om dit gehele proces te kunnen voltrekken op de best mogelijke manier voor jullie en Moeder Aarde.

Wees nu volhardend in jullie doelen en geef jezelf 100% in deze volbrenging ervan.  Het is zo dichtbij en een niet te missen event, waar alles wat ooit gecreëerd werd in Illusie, een volledige ommekeer zal nemen en zichzelf zal afbreken.  Wees hier niet rouwig om of angstig voor, het is jullie bevrijding dus hou deze niet vast.  Neem hiervan afscheid en verwelkom de nieuwe veranderingen en energieën.  Gebruik deze vernieuwde energieën om jullie nieuwe wereld te creëren vanuit jullie pure zelf en Liefde.  

Dit is een tijdspanne waar jullie Hogere Zelf naar voor treed en meer een deel zal uitmaken van jezelf en jullie leven.  Het hogere deel van jezelf speelt een erg belangrijke rol in dit deel van Ascentie , voor het is je gids en leidraad door dit alles.  Je Hogere Zelf, bevestigd wie je in echte waarheid bent in de hogere sferen en hier op Aarde, het zal je ware aard en gaven tot uitdrukking brengen.  Het zal je helpen de sluier van Illusie te ontrafelen en je te brengen tot een punt van je eigen spiegelbeeld.  Dit is een zeer mooi geschenk dat je jezelf toereikt en kan benutten in deze komende maanden; simpel jezelf.  Laat je Hogere Zelf toe om dit deel van het proces dat gaande is, je te begeleiden, en je zal verbaasd staan van je eigen capaciteiten en bijdrage hierin.  Jullie zijn echt zeer uitzonderlijk en zo vol van Liefde en wijsheid, nu is het tijd om deze te laten naar voor komen.  Gebruik deze verborgen talenten in jezelf en laat ze de vrije loop.

Roep aan op mij wanneer u nood heeft aan begeleiding om in balans te zijn met jezelf, het kan ter assistentie zijn om je hogere zelf de kans te geven naar voor te treden en dat kan enkel wanneer je jezelf in balans vertoefd.  Ik ben Lady Portia en ik hou van jullie met Ganser Harte, voor het is mijn allerliefste wens om u te zien evolueren in Liefde.  Ik ben hier ter assistentie van jullie en Moeder Aarde, mijn rol hierin wordt nog wel duidelijker wanneer de tijd hiervoor rijp is.  

Ik ben dat Ik ben.  Lady Portia.

Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.com  

No comments:

Post a Comment