Friday, August 10, 2012

De Leeuwenpoort, een intense ervaring! Méline Lafont



Ik wilde het vandaag even hebben over de voorbije 3 dagen rond de Leeuwenpoort.  Ik wilde graag mijn ervaringen hieromtrent opschrijven en delen omdat het misschien toch wel belangrijk kan zijn voor anderen rondom me heen die waarschijnlijk net hetzelfde meemaken?!  De Leeuwenpoort werd beloofd als intens, wel intens is deze zeker!! "Oh mijn god!" zoals ze zeggen.  Ik heb ontzettend veel doormaakt op bewuste manier, dat ik niet weet waar te beginnen.. ok, hier ga ik dan en ik hoop nog vele andere ervaringen te mogen horen en lezen op het net, tenslotte gaan we hier allemaal door, bewust of onbewust.

De dag voor de opening van de Leeuwenpoort, begonnen de eerste activaties voor mij, zo lijkt het althans. Bij het slapengaan bevonden al de Aartsengelen zich bij mij, ik zou een proces ondergaan vannacht, werd mij gezegd.  Zo gezegd, zo gedaan!  Nog geen 5 minuten lag ik in mijn bed of ik voelde al de eerste tekenen van dat proces; mijn hart begon sneller te kloppen in rust.  Ik voelde me enorm draaien alsof ik op een kermis attractie zat en betrapte mezelf op het feit dat ik stevig naar mijn matras greep om te voelen of ik daadwerkelijk nog in mijn lichaam zat en op mijn bed lag.  Ja toch wel, "ok wat is dit dan?" vroeg ik mijn team (waaronder een aantal galactische vrienden). 
"je lichaam ondergaat veranderingen op grote schaal, al de chakra's worden geactiveerd lieve Méline, en dat verklaart uw gevoel van draaien.  Wees niet bang en laat dit gebeuren, het is goed."

Ik heb dit een aantal keren gevoeld, in fasen over de gehele tijd dat ik wakker was, en begon er gewoon aan te worden.  Ik was echter in een overdrive aan het gaan van al deze ervaringen en was enorm opgewonden door dit. Mijn team praatte mij door alles heen en legde alles zorgvuldig uit wat er aan het gebeuren was.. (ik ben van nature uit nogal gauw geschrokken als het gaat over nieuwe onbekende dingen, ze kennen mij door en door). 

Op een bepaald moment voelde ik een stevige elektrische impuls door mijn rechter hersenhelft gaan, ik schrok me enorm van dit en vloog bijna letterlijk recht omhoog in mijn bed van te schrikken :-) (zien jullie nu mijn aard, zeer open voor alles maar toch gauw schrikken :-) ) "Wat was dit nu in hemelsnaam?" vroeg ik meteen verwonderlijk.  "Dit was opnieuw een activatie maar in je rechter hersenhelft" En zo ging het van het ene naar het andere, waar tussen door ook nog eens de Kundalini energie als gek liep over mijn gehele ruggengraat.  Ik bevond mij opeens in een "tunnel" een soort van "wormhole" of "dimensionele poort" werd mij toegefluisterd, ik zag deze spiraal vormige patronen steeds van beweging en richting veranderen en door elkaar lopen allemaal richting 1 doel en daar ging ik ook naar toe.  Ik liet mij rustig meeglijden tot ik mezelf aan een enorm wit licht bevond om dan onmiddelijk te verdwijnen, met een schock kwam ik terug in mijn fysieke lichaam en opende mijn ogen.  Al gauw kreeg ik het volgende te horen van mijn team van Aartsengelen en Arcturiërs: "Méline, jij bent net opnieuw door de ascentiepoort gegaan naar een hogere bewustzijnsstaat en dit op een bewuste manier, je kan nu gaan verwachten dat je meer capaciteiten van uzelf zal kunnen benutten.. Je zal ons nog beter zien dan je nu al doet, meer verfijnder en gedetailleerd, duidelijker horen en zien, aanvoelen.  Je zal ook meer kunnen manifesteren en sneller dan voordien.  Dit gehele proces was een activatie en opnieuw een ascentie proces. Proficiat en welkom in deze wereld!  Je zal deze activaties nog verder voelen evolueren, wij komen dit nu een tijdje doen tijdens de leeuwenpoort, de energieën lenen zich hier voor, geniet en zijt dankbaar""Dank u, dank u! Ik ben hier zeer dankbaar voor, ik hou van jullie allen en zend jullie mijn diepe appreciatie en Liefde!"  Zover dus mijn ervaringen bij het openen van de leeuwenpoort aan de vooravond en nacht van de opening.

09-09 was dan iets geheel anders op dat vlak, maar ook positief.  Enkel in een minder leuke ervaring!  Ik had gisteren een channeling ontvangen van Lady Portia, (welke later op de dag zal gepost worden.) en daarin werd mij duidelijk doorgegeven dat deze poort enorm intens was van energie en veel Licht zou binnen komen maar tegelijkertijd heel veel negativiteit de Aardse velden zou verlaten.  Wel dat kon ik vrij letterlijk nemen.  Ik heb net een helse nacht achter de rug waar ik geen oog heb toegedaan.  Ik heb vanmorgen vroeg een bevriende lichtwerker gebeld om te vragen of ik alleen was hierin, maar ook zij wist mij te zeggen dat zij geen oog heeft toegedaan, alsook haar vriendin en zus.  Wat een verschrikkelijke nacht was dit!! Ik ben in de midden van de nacht wakker geschoten met geluiden rondom mij in alle hoeken en plaatsen van mijn kamer en huis.  Ik hoorde mijn kinderen zeer onrustig slapen en roepen in hun slaap, ikzelf kreeg een vlaag van angst en geluiden op mij af.  Ik heb zelfs iets zeer vreemds van gevoel ervaren; alsof ik tegen iets aan het vechten was dat door mijn ziel en lichaam ging.  Ik ga niet tot in detail treden want voor mij was het erg, maar wat blijkt is dat het een persoonlijk proces was waar ik door moest en vanaf moest.  Mijn team was weer heel de nacht bij mij alsook mijn tweelingsvlam, zij maakten mij rustig en zeiden steeds opnieuw van rustig te zijn en te slapen.  Dit lukte niet, dus heb ik de ganse nacht wakker gelegen en hoorde mijn kinderen hetzelfde meemaken.  En elke keer dat ik dan wel in slaap leek te vallen, had ik afschuwelijke dromen, zo negatief van aard.

Nu, wat is er nu juist gebeurd vannacht? Aartsengel Michael heeft mij alles zorgvuldig uitgelegd dat nu bij het open staan van de Leeuwenpoort, al de negativiteit en angsten, lagere trillingen, de Aarde nu aan het verlaten zijn en dit via het collectieve.  Wat wil zeggen is dat deze energieën letterlijk door onze velden gegaan zijn en wij deze hebben kunnen ervaren.  Bij mij persoonlijk was het alles terug herbeleven alszijnde een herinnering van wat mij tot angst kon brengen.  Ik heb dit niet meegemaakt, noch gedroomd, maar wel voelen door mij heen gaan om mijn velden voorgoed te verlaten alsook die van moeder Aarde.  En zo zouden al onze lichtfamilies en teams, ons allen bijgestaan hebben in dit proces, voor elke ziel op aarde heeft deze lagere en negatieve energieën door zich voelen gaan om naar de exit te gaan, wat in dit geval de leeuwenpoort is. Mijn partner is niet ontwaakt, en heeft hier niets van ondervonden.  Mijn kinderen en ik daarentegen, mijn vrienden die wel ontwaakt zijn, mede-lichtwerkers.. Ik kan alleen maar zeggen dat dit iets is waar we zeker en vast dankbaar voor mogen zijn, voor dit proces precies nodig was om ze uit onze systemen en velden te krijgen alsook die van moeder Aarde.  Daarom mijn ervaring van deze voorbije 2 dagen en vannacht; jullie zijn niet alleen in dit!

Met veel liefde , Méline.

Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be

No comments:

Post a Comment