Tuesday, September 18, 2012

Aartsengel Zadkiël ~~ Tijd om de tijd los te laten ~~ 18/09/2012 Gechanneld door Méline Lafont



Gegroet geliefden, alweer kom ik naar voren door deze ziel daar ik haar graag wens te zien channelen voor mij.  Ik vind haar een gepaste pure ziel en daarom kies ik ervoor om weer via haar naar voren te komen.  Waarvoor mijn dank.

Waar ik het vandaag met uw allen wil over hebben is de grote sprong naar Ascentie toe waar jullie jezelf nu in gaan bevinden en dit zeer gauw.  De laatste maanden vliegen door alsof het een paar dagen zijn en dat wil zeggen dat niet enkel de tijd verkort maa dat de tijd daadwerkelijk verdwijnt tot het niets!  Dagen worden uren, uren worden minuten tot er op een bepaald punt geen tijd meer over is en deze verdwijnt.  Jullie zullen dit nu in levende lijven ondervinden op een zeer krachtige manier.  Deze quantumsprong in tijd is zeer sterk onderhevig aan de komende veranderingen die nog meer gaan plaatsvinden op jullie geliefde Gaia.  Veel is al opgenomen in onze vaststellingen in de hogere wereld, waar ik mee wil bedoelen dat er veel veranderingen al hebben plaatsgevonden; enkel is dit niet in een grote graad duidelijk voor jullie allen als het is voor ons.  Het is een kwestie van korte duur vooraleer deze wel meer tot verduidelijking zullen komen.


Tijd is zoals geweten niet van bestaande aard voor ons in de Hogere werelden, maar wij weten inmiddels maar al te goed hoe jullie als mensheid wel gesteld zijn op deze principe om te kunnen bepalen wat jullie te wachten staat en wanneer.  Ik zou jullie allen graag willen benadrukken en aanraden om dit concept nu voor eens en altijd los te laten, voor het is jullie niet meer ten dienste, in feite was het dit nooit.  Het is een projectie van de collectieve geesten van de mensheid, in welke jullie geboren en herboren zijn, en het is zeer duidelijk dat het niet meer werkt en niet meer mee kan vibreren in jullie komende nieuwe wereld.  Want daar zijn jullie naartoe aan het groeien en in deze wereld bestaat geen tijd, enkel het NU.  Dit zorgt voor vele verwarring onder de mensheid daar onze "tijd" en die van jullie erg verschilt. 

Wanneer wij u toespreken of boodschappen delen in het NU, wordt er dikwijls onmiddelijk een verwachting opgekleefd door het collectieve om dit dan ook daadwerkelijk in jullie NU te zien en dan volgen er dikwijls teleurstellingen. Weet geliefden, dat Tijd maar een concept is dat gebaseerd is op misvattingen en dit gecreëerd is vanuit onzuivere bedoelingen om alles en iedereen in vakjes te stoppen en gevangen te houden in dit concept "tijd" genaamd.  Daar is niet zoiets als "tijd" enkel het NU.  Leef in het NU en niet in jullie verleden, noch toekomst.  Je creëert wat je nu ziet, wat je nu voelt en dit zet zich ook om in het nu.  Ik hoop mezelf wat te hebben kunnen verduidelijken over dit concept.  Het is iets moeilijks, lijkt het, om los te laten, wat mij niet verwonderlijk is na zovelen incarnaties vastgeroest te zitten aan deze illusie.  Wel nu is de kans om deze voor eens en altijd achter u te laten, de energieën lenen zich hiervoor en ook ikzelf leen mijn assistentie hierin om zowel aardsgebonden zaken te helpen los laten alsook situaties die wat moeilijk liggen.  Roep mij gerust aan voor deze zaken, ik ben ten uwe dienste.

Van Harte gegroet,
Aartsengel Zadkiël

Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be

No comments:

Post a Comment